IceCraft

Skargi => Skargi na Graczy => Wątek zaczęty przez: IceGamingPL w Marzec 09, 2014, 08:51:35

Tytuł: Regulamin działu/wzór
Wiadomość wysłana przez: IceGamingPL w Marzec 09, 2014, 08:51:35
Wszystkie tematy powinny być napisane według wzoru podanego poniżej zgodnie z typem tematu.
Wszystkie tematy powinny mieć w nazwie tematu TAG odpowiedni do typu tematu  [SKARGA] lub [ODWOŁANIE]
Każda skarga musi być poparta wiarygodnymi dowodami. Zdjęcia nie mogą zawierać ocenzurowanych obszarów.
W temacie mają prawo wypowiadać się tylko osoby które mają coś do powiedzenia odnośnie zdarzenia/gracza i mają na to jakieś realne dowody.


-Nick oskarżonej osoby:

-Nick osoby/osób poszkodowanych

-Opis zdarzenia: Minimum 2 pełne zdania

-Dowody (zdjęcia, filmy i inne): Obowiązkowe wiarygodne dowody.

-Sugerowany wymiar kary: Ban/Mute/Tempban etc oraz czas.